
Profesionāla un uzticama ēku apsaimniekošana
Mēs nodrošinām pilna servisa ēku apsaimniekošanu, garantējot efektīvu, caurspīdīgu un ilgtspējīgu īpašuma pārvaldību. No tehniskās apkopes līdz finanšu administrēšanai – rūpējamies par Jūsu īpašumu tāpat kā par savējo.
Tehniskā apkope
Apkure, ūdensapgāde, kanalizācija, elektroinstalācija un jumtu uzturēšana
Avārijas dienests 24/7
Elektrotraucējumi, cauruļu plīsumi, drošības un signalizācijas sistēmas
Tīrība un kārtība
Koplietošanas telpu, pagalmu un teritoriju uzkopšana, pēcremonta un sezonālie darbi

Rūpējieties par sava īpašuma ilgtermiņa vērtību ar profesionālu apsaimniekošanu! Mēs nodrošinām pilna servisa pārvaldību, tehnisko uzturēšanu un operatīvu problēmu risināšanu.

Pakalpojumi dzīvokļu īpašniekiem
Mēs piedāvājam pilna servisa pārvaldību Jūsu mājoklim, rūpējoties par tā drošību, komfortu un ilgtermiņa uzturēšanu. Mūsu mērķis ir nodrošināt efektīvu un uzticamu apsaimniekošanu, kas atbilst Jūsu vajadzībām un nodrošina augstu dzīves kvalitāti.
Tehnisko apkopi:
Inženierkomunikāciju uzturēšana (apkure, ūdensapgāde, kanalizācija, ventilācija, elektrība), remontdarbi un profilaktiskā apkope, būvkonstrukciju uzraudzība un uzturēšana.
Drošības un kontroles sistēmu uzturēšanu:
Videonovērošanas un piekļuves sistēmu uzturēšana, ugunsdrošības sistēmu apkope, avārijas signalizācijas un trauksmes sistēmu uzturēšana.
Uzkopšanas pakalpojumus:
Finanšu pārvaldību:
Koplietošanas telpu un kāpņu telpu uzkopšana, āra teritorijas uzkopšana un apzaļumošana, specializētā tīrīšana pēc remonta vai sezonālās tīrīšanas darbi.
Rēķinu sagatavošana un apmaksas kontrole, finanšu uzskaite un atskaišu sagatavošana, juridiskais atbalsts un dokumentācijas kārtošana.
Pakalpojumi biedrībām
Piedāvājam pilna servisa pārvaldību Jūsu mājoklim, rūpējoties par tā drošību, komfortu un ilgtermiņa uzturēšanu. Mūsu mērķis ir nodrošināt efektīvu un uzticamu apsaimniekošanu, kas atbilst Jūsu vajadzībām un nodrošina augstu dzīves kvalitāti.

Pilna apsaimniekošanas un uzturēšanas koordināciju:
Individuālu risinājumu izstrāde un ieviešana, regulāras konsultācijas un uzlabojumu plānošana.
Drošības un kontroles sistēmu uzturēšanu:
Videonovērošanas un piekļuves sistēmu uzturēšana, ugunsdrošības sistēmu apkope, avārijas signalizācijas un trauksmes sistēmu uzturēšana.
Finanšu un juridisko pārvaldību:
Rēķinu sagatavošana un apmaksas kontrole, finanšu uzskaite un atskaišu sagatavošana biedrībām, līgumu sagatavošana un dokumentācijas kārtošana, konsultācijas īpašuma apsaimniekošanas jautājumos.
Tehnisko apkopi:
Inženierkomunikāciju uzturēšana, remontdarbi un profilaktiskā apkope, būvkonstrukciju uzraudzība un uzturēšana.
Biežāk uzdotie jautājumi
Kāds ir process lai uzsāktu sadarbību?
Lai sāktu sadarbību, sazinieties ar mums, un mēs sagatavosim individuālu piedāvājumu. Pēc līguma noslēgšanas nodrošināsim pilnu īpašuma apsaimniekošanu atbilstoši Jūsu vajadzībām.
Vai Lep Energy var pārņemt īpašuma apsaimniekošanu no cita apsaimniekotāja?
Jā, mēs palīdzam organizēt pārejas procesu un nodrošinām visus nepieciešamos dokumentus, lai pārņemšana notiktu raiti un bez sarežģījumiem.
Kā Lep Energy nodrošina iedzīvotāju informēšanu par apsaimniekošanas jautājumiem?
Mēs piedāvājam ērtu saziņu caur e-pastiem, tiešsaistes platformām un regulārām sapulcēm, lai iedzīvotāji būtu informēti par visiem būtiskajiem jautājumiem.
Kā sazināties ar Lep Energy, ja rodas jautājumi vai nepieciešama palīdzība?
Jūs varat sazināties ar mūsu biroju darba laikā vai izmantot avārijas dienesta kontaktus steidzamām situācijām. Visi kontakti atrodami sadaļā "Kontakti".
Vai iespējams pielāgot pakalpojumu klāstu atbilstoši īpašuma vajadzībām?
Jā, mēs strādājam ar individuālu pieeju katram klientam un pielāgojam pakalpojumus konkrētajām prasībām.
Kā tiek veikta finanšu pārskatu sagatavošana biedrībām?
Mēs nodrošinām regulārus finanšu pārskatus un caurspīdīgu uzskaiti par apsaimniekošanas izdevumiem un budžeta plānošanu.